donderdag 22 mei 2008

Oprah goes veggie!

Oprah Winfrey gaat voor 21 dagen op de vegetarische toer, geïnspireerd op een boek van Kathy Freston, "Quantum Wellness". Oprah en drie kennisen van haar productie bedrijf zullen geen vlees, caffeine, suiker, gluten en alcohol nuttigen. Je kan Oprahs 'journey' volgen in haar blog op Oprah.com
"Deze 21 daagse 'journey' geeft me een kans om te denken over anders (eten) en wat mijn gehechtheid is tot verschillende soorten voedsel - en wat ik zou willen doen om te veranderen" schreef ze op Zondag (dag 1).
"Ik weet niet of ik me beter of slechter ga voelen, maar ik wil op z'n minst proberen of mijn lichaam zich anders gaat voelen"
"Wow, wow, wow! Ik kon me nooit inbeelden dat vleesloze maaltijden ook lekker konden zijn." voegde ze toe op dag 2 op haar blog. "Ik had me gefocusd op wat ik op moest geven - suiker, gluten, alcohol, vlees, kip, vis, eieren, kaas. 'Wat is er over' dacht ik? Blijkbaar veel. Ik kan eerlijk zeggen dat iedere maaltijd een verassing en een opluchting was, beginnend met het ontbij - aardbeien rabarber tarwe-vrije pannekoeken."

Geen opmerkingen: